.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت بازنگری قانون حمایت ازکانون پرورشی

 دبیر مجمع نمایندگان مازندران گفت: بازنگری قانون حمایت از کانون پرورش فکری ضروری است.

به گزارش شمال نیوز، قاسم احمدی لاشکی چندی پیش در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی مشاعره و شعرخوانی رضوی که در مازندران برگزار شد، اظهار داشت: تلفیق هنر و روح ادبیات با مباحث مذهبی  و دینی  در تربیت افراد اثر بخش است.

وی با اشاره به اینکه مخاطبان کانونی سنین6 تا 16 سال هستند، افزود: برگزاری اینگونه جشنواره ها در رشد تربیتی این اقشار موثر است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از اینکه در جشنواره مشاعره و شعر خوانی رضوی بیش از  6 هزار کودک ونوجوان مشارکت کردند نشان دهنده بن مایه معنوی فرزندان انقلاب است.

این مسئول با بیان اینکه مخاطبان کانون پرورش فکری سازنده آینده جامعه محسوب می شود، گفت: برخی کانون پرورش فکری را برادر نا تنی می پندارند.احمدی لاشکی ادامه داد: همچنان که کتابخانه های عمومی با اخذ اعتبار نیم درصدی از شهرداری ها مورد حماست قرار می گیرند به کانون پرورش فکری هم توجه شود.

دبیر مجمع نمایندگان مجلس در مازندران خاطر نشان کرد: اصلاح و بازنگری قانون در این راستا ضرورت دارد.

وی با تاکید براینکه تربیت دینی و پرورش معنوی بچه ها با برگزاری اینگونه جشنواره ها تقویت می شود، بیان داشت: مسئولان در این حوزه وظیفه سنگینی بر عهده دارند.

احمدی لاشکی  حضور خانواده شهید باغبانی را در این جشنواره موجب امتنان خاطرخانواده این شهید مازندرانی دانست و ادامه داد: شهادت شهید باغبانی برای فرزندان جامعه پیام دارد.

این مسئول متذکر شد: پیام شهدا که میراث امام حسین (ع) است در کانون پرورش فکری زنده نگه داشته شود.وی اذعان داشت: انتقال مفاهیم دینی، فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده جامعه ضروری است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.